Az 1. nap Londonban

 2011.07.03. 23:02

Üdvözletem küldöm mindenkinek, mostmár Londonból!:)

A repülő csak 1 és negyed órával később indult, de azért végülis sikeresen megérkeztem... Kijött elém a Londoni Magyarok egyik munkatársa, hogy elhozzon a szállásra. Elég nagy dugó volt a főúton, így kis mellékutakon jöttünk végig, hú, nagyon élveztem... :) Annyi szép, tipikus angol házat láttunk, szinte minden téglákból épül, még a templomok is. Ráadásul átmentünk a villanegyeden is - olyan házakat láttunk ott... Mit házakat, palotákat. Kocsifeljáróval, szökőkutakkal, ráadásul akkora volt az alapterületük, mint az egész Bolyai... Láttam már piros telefonfülkét, emeletes buszokat is, fekete cab-eket... Alig láttam még valamit a városból, de már most beleszerettem:)

A szállás olyan kis hangulatos... Egy tipikus angol sorház a Newlyn Road-on

 Utcakép:

És íme a ház:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A jobb felső ablak az én szobám (is). Egy ötvenes évei elején járó nénivel lakok szerdáig egy szobában, aki egy pékségben dolgozik, és akinek pár óra alatt megismertem az egész élettörténetét. Nem túl nagy amúgy a szoba, két ágy van benne, egy kis éjjeliszekrény, meg két ruhásszekrény, de nekem pont megfelel.

A környékben amúgy sok afroamerikai lakik, össze is futottam már egy-két jófej néger bácsival meg kisgyerekkel, amikor a közeli kisboltba mentem (ami pedig talán egy arab pasié... Vagy valami hasonló etnikumú lehet).
Ráadásul többször látni és hallani a szembelévő ház előtt egy raszta néger csávót egyre csak azt kiabálni, hogy "John, John!", de John sosincs otthon...

A házban amúgy laknak még sokan mások is, van a miénken kívül még egy stúdió apartman és 4 másik szoba a házban - az 1. szobában egy pár lakik (név szerint Bea, és a srác nevére nem emlékszem...), a 2.-ban egy néni a férjével meg a macskájával (amit amúgy illegálisan tartanak ott, mert valamilyen törvény szerint nem szabadna macskát tartania - nem tudom, miért...), a 2.-ban a macskás néni fia (Laci) és egy bizonyos Tomi (aki annak a srácnak a féltestvére, akinek nem tudom a nevét - a Bea barátja), a 4.-ben (pont velünk szemben) pedig egy fiú-lány testvérpár (a fiú Robi, a lány nevét pedig megintcsak nem tudom...).

Holnap délelőtt megyek be a Londoni Magyarok irodájába, intézni mindenféle ügyletet (bankszámlanyitás, NI number igénylés, önéletrajz, munkaszerzés, stb...), majd utána jelentkezem legközelebb!:)

Good night, sweet dreams!

A bejegyzés trackback címe:

https://englishsummer.blog.hu/api/trackback/id/tr553036198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása