Night shift

 2011.08.22. 10:15

Húú, gyerekek, most értem haza a night shift-ről... Kicsit le vagyok lassulva. 9-től reggel 7-ig dolgoztam. Jó volt egyszer kipróbálni, de azért örülök, hogy nem lesz több night shift-em... Egyrészt mert tök egyedül vagyok olyankor az egész floor-on, szóval nincs senki társaságom, másrészt meg mert 9 órán keresztül megállás nélkül pakolni kell (igen, jó vagyok matekból, 1 órás volt a szünet...). A szünetben amúgy egy magyar lánnyal voltam, aki a ground floor-on dolgozik, megvacsoráztunk/reggeliztünk együtt. (Bár a rádiókba - mindenkinél van rádió, hogy tudjuk egymással tartani a különböző szinteken a kapcsolatot - azt mondta be hajnali 2-kor a night shift vezetője, hogy "Okay, guys, lunch-time". :) Ami szerintem elég vicces, még hajnali 2-kor is ebédszünetnek nevezni a szünetünket...)

Amúgy meg lettem dicsérve, mert 7-re elkészültem 10 rail-lel (1 rail egy kb 1,5-2 méter hosszú rúd, tele felvállfázott ruhákkal, amik persze totál össze vannak keveredve, és mindegyiket vissza kell rakni a helyére... 1 rail kb. fél órát vett igénybe - akkor, amikor már a 6.-at csináltam, és nagyjából már sikerült megtalálnom az egyes ruhák helyét...), 4 accesories-os nagy adaggal (elég macerás...), plusz visszaraktam a helyére 2 hatalmas adag famert, és rendbe raktam az egész floort. Egyszóval ügyes voltam, büszke vagyok magamra... :D

De azért jó, hogy ma szabadnapos vagyok... Az egyik lánynak pl délutánra már vissza is kell mennie dayshift-re. Nem tudom, hogy fogja bírni...

Szerencsére amúgy már 1 órával korábban odaértem, így pont összefutottam az ajtóban a Vikivel, aki épp végzett, és megláttuk kint Kash-t is, akivel valamiért már kb. 2 hete nem találkoztam, mert úgy jöttek ki a shift-jeink... Szóval nagyon örültünk egymásnak, jól elvoltunk hármasban, később kis időre csatlakozott hozzánk Bilal és Raimo is, mikor ők is végeztek. Nagyon jól elvoltunk, régen nevettem már ennyit... :D Tényleg hiányozni fognak... Jah, bocs, ezt már talán említettem. És már csak 6 nap van hátra... *sóhaj*

Na megyek, nem rizsázok most tovább, kicsit már kóválygok... Ideje alduni:)

Jó éjszakát mindenkinek... :D

Üdv: én:)

A bejegyzés trackback címe:

https://englishsummer.blog.hu/api/trackback/id/tr843170442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása