Az elmúlt napok pótlása

 2011.07.08. 02:19

Sziasztok!

 

Még egyszer elnézést kérek, hogy nem jelentkeztem az elmúlt napokban, eszméletlen lassú volt a gépem, mint kb egy Windows 98-as... Szörnyű volt. De ma (illetve mostmár elmúlt éjfél, szóval tegnap) bevittem egy kisebb szervizbe (itt minden sarkon telefon és számítógép javító szervizek/boltok vannak...), ráadásul sikerült lealkudnom 5 fontot a 30-ból! Tudom, lehetett volna többet is, de még sosem csináltam ilyet, és szerintem azért már ez is jó teljesítmény... :D

Tömören az elmúlt pár napom: kedden elkészült a végleges CV-m (önéletrajzom), ki is nyomtattak nekem 20-at - azóta a kávéházakat járom velük, hogy végre szerezzek munkát. (Még egyelőre nem sikerült, de azért dolgozom az ügyön...) A bankokat már feladtam, majd inkább csak akkor nyitok bankszámlát, ha kapok munkát. Ha kapok munkát bankszámlaszám nélkül... :P Ma már az NI number-ös interjúm is megvolt, szóval holnap és holnapután már csak a munkaügyben fogok kólászolni a városban.

Az eddigi szobatársam (a pékséges néni) szerda reggel kiköltözött, és tegnap (csütörtökön) jött helyette egy 17 éves lány, aki amúgy már lakott itt ebben a házban 1 hónapot (pont előttem, ő aludt még anno az én helyemen). Még keveset beszéltünk, mert ő se nagyon volt itthon, de nagyon jófejnek tűnik. :)

Az előző napok elmaradásait most ha nem baj, képekkel pótolom be - találni 1-2 érdekes dolgot a városban... Pl. ez a reklám nagyon betett nekem.

Harry Potteres tejes reklám... Totál kész voltam. Ki talál ki ilyen agyament ötleteket...?

Jaj, és fényképeztem egy piros telefonfülkét, hogy azért legyen egy ilyen képem is, ha már egyszer Londonban vagyok... :D

És egy mások nagyon vicces dolog is van ebben a városban... Hogy az embert totál hülyének nézik. Az utakon, járdákon, táblákon mindent nyilaznak és kiírnak szöveggel, nehogy valaki félreértsen valamit. Pl. az egyirányú tábla alá azért még a biztonság kedvéért ki is írják betűkkel, hogy "one way"... Ha behajtani tilos valahová, akkor még az úttestre is nagy betűkkel odaírják, hogy erről ne gyere! Az autópályán nem sebességkorlátozó táblák vannak, hanem nagy betűkkel kiírják, hogy "kezdj el fékezni most!"... A gyalogosoknak is mindent leírnak, pl. azt is, hogy merre kell nézned, mielőtt lelépsz a járdáról...

És ez komolyan a legkisebb utcácskánál és kereszteződésnél is ki van írva... Érdekes.

Tegnapelőtt este amúgy végre főztem. Na nem túl nagyot, csak olyan fagyasztott, előkészített rántott csirkét, meg vettem krumplit, és csináltam hozzá sültkrumplit. Oké, tudom, nem nagy szám, de azért élveztem, hogy egy picit megint tehetek-vehetek a konyhában. Ha már lesz fizetésem (persze előbb munkát kellene találni...), akkor végre elereszthetem a fantáziám - most még eléggé korlátozva van.

Tegnap (csütörtökön) volt amúgy ugyebár a Harry Potter világpremiere (amikor a színészek végigvonulnak a szőnyegen, stb...). Végül még sem mentem el... Egyrészt, mert én 8 órai kezdésről tudtam, és fél 5-re értem haza, amikor is szembesülnöm kellett vele, hogy már 4-kor elkezdődött... Ráadásul ahogy olvasgattam, hogy egy csomó gyerek már két napja ott alszik a Trafalgar Square-en, meg belenézve az élő NET-es közvetítésekbe hallhattam, ahogy több ezer gyerek és fiatal hisztérikusan visítozik... Úgy döntöttem, hogy ebből nem kérek inkább. De aztán fogtam magam, és felszálltam egy a Waterloo Station felé tartó buszra, hogy végre nézelődhessek egy kicsit turistaként is. Így hát megnéztem a London Eye-t, a Big Ben-t, a Parlamentet... Íme 1-2 kép, amit készítettem róluk:

Egy kép rólam is, ha esetleg valaki hiányolná:

Oh, és egy rórzsaszín cab/taxi... Muszáj volt megörökítenem...

Utána, ha már a közelben voltam, elmentem a Trafalgar Square-re. Addigra már mindenki szétszéledt, pakolták össze a cuccokat (reflektorokat, paravánokat, kamerákat, stb...), pedig még nem is volt egyáltalán késő... Csináltam azért 1-2 képet a "romokról", hogy bizonyíthassam, ott jártam... :D

A tér ismert oszlopa, obelszikje, vagy mi a fenéje...

Amúgy, mint utólag kiderült, pont azok a színészek nem voltak ott, akik igazán érdekeltek volna (Alan Rickman, Helena Bonham Carter, Bill Nighy, Ralph Finnies)... Szóval nem vesztettem sokat.

Amikor már jöttem elfele a térről, az egyik kis utcánál, ami a térre nyílt (az egész tér el volt kerítve magas paravánokkal, hogy odabent nyugodtan pakolhassanak, vagy mittudomén...), láttam, hogy egy kissrác nagyon magyaráz valamit az egyik őrnek, pontosabban inkább könyörgött neki. Az őr meg egy idő után fogta az egyik összetekert vörös szőnyeget, amin a nyínészek ugyebár átvonultak, és odaadta a gyereknek... :D:D Csak így... A gyerek totál oda volt az örömtől. Én mögöttünk mentem még egy darabon, sunyiban meg is örökítettem, amint a sokat érő vörös szőnyeget cipeli... :D

Hát, szerintem most ennyi bőven elég is lesz mára... Igyekszem minél hamarabb újra jelentkezni! Vigyázzatok magatokra, és jól viselkedjetek ám!:)

Jó éjt!

Ági

A bejegyzés trackback címe:

https://englishsummer.blog.hu/api/trackback/id/tr1003049118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása