1 hete

 2011.07.10. 01:53

Már 1 hete vagyok itt kint Londonban. :) Eddig még egyáltalán nem bántam meg...

Végül mégsem mentem el tegnap múzeumokat meg egyebeket nézni, mivel fél 2-kor keltem fel délután... hetek óta most aludtam először 12 órát. Már hiányzott, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy pl. csütörtökön 4 órát aludtam... Lehet, hogy ma összeszedem magam, és elmegyek városnézőbe. Majd még meglátom...

Végre a 4-5. boltban sikerült búzadarát találnom (itt Londonban valamiért nem ismerik a búzadarát...), így csinálhattam magamnak tejbegrízt. Tudom, nem túl nagy hír, de tegnap tényleg nem történt nagyon semmi...

A kínai szomszédokról kiderült, hogy japánok...

Délután megnéztem a Másnaposok 2-t az egyik lakótársammal... Hát, az 1. jobb volt.

Na jó, be is fejezem, tényleg nem nagyon tudok mit írni... Majd jelentkezem, ha történik valami érdekes!:)

Nagyon szép vasárnap délutánt mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://englishsummer.blog.hu/api/trackback/id/tr13054015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

berry98 2011.07.10. 14:22:28

Neked is szép délutánt!! :) Éss hajrá a tájékozódáshoz!! :) Meg fogod nézni a Harry Potter 7-et? :D
A. Betti :)

Gigix 2011.07.10. 15:23:44

@berry98: Még szép, IMAX 3D-ben!:) Ez is többek között az egyik nagy előnye annak, hogy kijöttem a nyárra, hogy megnézhetem IMAX-ben:) (mert elvileg Magyarországon csak sima 3D-ben adják majd)

berry98 2011.07.10. 20:10:36

@Gigix: Ez tök jóóó! :) Akkor majd jó filmnézést!! :) Mi szombaton nézzük meg néhányan! :D
süti beállítások módosítása